Results 1 to 3 of 3

Thread: Kleine winsten de laatste tijd

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
    Senior Hostboard Member luckypenguin's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    1 Post(s)

Kleine winsten de laatste tijd

Jongens, is het normaal dat ik de laatste tijd op de meeste platforms alleen maar kleine winsten verdien? Ik jaag niet eens op jackpots, gewoon iets stabiels om het leuk te houden. Misschien heb ik gewoon een plek nodig met minder storingen en een overzichtelijkere lay-out? Als je iets stabiels weet, deel het dan.

Senior Hostboard Member anthonydrowow's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    1 Post(s)

Re: Kleine winsten de laatste tijd

Eerlijk gezegd heb ik dezelfde fase doorgemaakt: kleine winsten, willekeurige fouten, vreemde vastlopers. Ik ben een paar keer van platform gewisseld tot ik uiteindelijk uitkwam op wat ik nu gebruik: https://dragobet.net. Het voelt gewoon soepeler aan, vooral de mobiele versie. De interface hapert niet en de uitbetalingen komen zonder die vreemde vertragingen. Ik zeg niet dat het alles oplost, maar de ervaring is in ieder geval consistent geworden. Ik merkte ook dat de site niet zo spammy aanvoelt als sommige andere. Dus als je op zoek bent naar iets rustigers en minder bugs, dan is dat de site waar ik persoonlijk bij blijf. Probeer het misschien een tijdje en kijk of je geluk stabieler wordt. Soms is het gewoon de sfeer van het platform.

Senior Hostboard Member archybows's Avatar
    Follows
    0
    Following
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Quoted
    0 Post(s)

Re: Kleine winsten de laatste tijd

Ik heb periodes gehad waarin absoluut alles "traag" aanvoelde, zelfs dingen die niets met games te maken hadden. Toen ik van locatie veranderde, werd mijn verbinding plotseling een stuk beter en zag ik die vreemde microfreezes niet meer in bijna elke app. Dus soms beïnvloeden zelfs kleine technische dingen je hele waarneming, en merk je het pas later.

Tags for this Thread